come take me higher...

Snett bakåtlutad utråkad! Det är så jag känner mig just nu. Med ett nästan maniskt tryckande på dom små fula tangentera på datorn hoppas jag på att ett kreativt blogginlägg ska hjälpa mig att se ett ljus i mörkret... Har iof. haft en väldigt bra dag. Lyckades med bedriften att byta däck på bilen... Har varit ute och gått i solen... Har haft kul åt Ali... Lagade god mat... Men nu...
Men nu...
Skulle kunna tänka mej att göra i stort sett vad som helst....
Simma? Badhuset stänger om 28 min.
Gå på bio? SF har överträffat sej själva genom att ta in århundrandets sämsta filmer.
Gå ut och gå? Igen?
Hitta på något med dina lägenhets "kompisar"? Hahahaa jag är ju rolig ju!
Brygg 1 liter kaffe? Ja nu börjar det likna något, det är ju kul i säkert 10 min.
Kolla på en film? Ja det är ju rätt att göra när man är sjukt rastlös!
Ut och spring en runda? NEJ!
Skissa på tattoon? Nja... eller?
Hitta på något bättre själv!!! JAA!
Se så sjukt understimulerad jag är idag. Jag måste börja jobba, eller skaffa mej en hobby som inte är mitt jobb, Det kanske är läge att rota fram den vid det här laget urgamla frimärksamlingen... Nä i morgon ska jag ner till  stan och köpa en bok, jag är nästan säker på att Gemmel har kommit med något nytt!

"Jag har ett kontrakt med Gud
Så jag gör som jag vill
Allting jag gjort ska göras om igen
Det liknar någonting alla känt nån gång
Men jag tänkte aldrig så långt... "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0