ibland förväxlar jag melankoli med deprision...

Jag ska fylla våran stulna bil, med dyra klockor och dexedrin. Souvenirer från en tid när vi var svin...




Jag känner ett levande bevis på ett man kan trolla bort tre år av sitt liv! Grattis! Nejdå det fixar du! (positiv thinking)
 Jag har den ultimata helgen framför mig. Jag ska... inte göra något speciellt, passar mej helt perfekt, lär nog hinna beta av några filmer om jag har tur! kanske även käka lite popcorn!
Det finns få saker som låter så bra som electro just nu! Jag vet att det inte e riktigt jag men wooohh... med min kassa mixer kan jag göra underverk!
 Igår fick jag njuta, trevligt sällskap, Ok mat och dödligt gott vin, tur att jag är så sjukt bra på att hålla masken annars hade tårarna rullat...
Funderar på påsk..."Köpenhamn" skriker hjärtat och "stugan" skriker hjärnan... what to do??? kanske tur att hjärtat är litet och söndertrasat så att jag följer min hjärna, men man vet ju aldrig!
P:L:U:R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0