Som att lära sej gå...

Armarna värker, ryggen värker, benen är som löskokt spagetti, fötterna ser söndertrasade ut och huvudet käns som fyllningen till en cocosboll... Någon som känner igen känslan? Inte just den känslan precis beskrev, utan känslan som man känner i bröstet efter att ha tokdansat i fem timmar till stenhård Hardstyle och Hardcore som inte var av denna värld... Den känslan, jag vet inte hur jag ska beskriva det... man måste nog vara där för att förstå, man måste nog vara jag för att förstå...

I live for yhe music I live with the music I live in the music


Som vanligt hade jag verken kamera eller mobil med mej denna gången heller så bilder är nog helt uteslutet... men inget är ju omöjligt! Litet plus till martin som till slut gick med på att köra, inte för att jag någonsin trodde något annat... och litet plus till arkaden som höll mej sällskap på golvet....

Om två veckor hoppas jag att alla vänner och bekanta gör mej sällskap på magasin 15!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0