En fri tolkning av hyllning till nuet!

Och natten den är viLd, och dagen den är svår och ingenting finns däremellan. Rädsla för i morgon, skam ifrån igår. Det stora är fördärvat, allting fint är litet snart finns inte ens det llla kvar. Ansiktet är grått och Samvetet är slitet varje dag är som den sista vi har. Jag vill till himmelen, men jag villl inte dö så jag blir kvar här i stället. Ingenting kan gro på jorden, så som den snurrar. Vi förstår det båDe du och jag. En del av livet har gått, och vi skall också tyna bort. Då finns det ingen tid att sörja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tolkar det som att allt kommer gå åt helvete (...big news) men att jag i alla fall kan vara nöjd med att ha hittat jonas blogg.

2009-02-10 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0