Spegel, spegel, speglar...

"Det är ni som är dom konstiga
Det är jag som är normal
Det är ni som är dom konstiga
Det är ni som är som jag"

Ja det är den 14:e M... men tänk om jag menade den 14:e men sa den 16:... det spelar väl e.g. ingen roll. Så små saker ska man inte bry sig om. 16:e är det nya 14: eller tvärtom om man inte fattar hur jag tänker! Vilket iof. väldigt få verkar göra eftersom jag får förklara saker hela tiden! Det är väl inte så svårt, säger jag något så förutsätt att det inte stämmer. Såvida jag inte låter väldigt övertygad. I morgon är det torsdag. Då blir det DM på NH... I like!


Med nyrakat huvud och vattnig blick ska jag röra mej i
en dans bara du kan se, för jag dansar bara för dej....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0