Time to move on...

Flytt idag! Swuiit!

-Så du ska sluta bo i en väska nu, och ta tag i ditt liv?
-NOOE, varför skulle jag det? Skulle jag må bättre av det kanske?
-Nä, iof!
 -Där ser du. I win again!

 I dag är det VM i TV-tittning, vårt svenska hopp står till "Lena" (En lätt överviktig dam måste jag medge) Det späder ju inte alls på mina fördommar! Sjukt nöjd över att mitt blivande palats ska vara utan TV!

Bra spelning igår Fredrik och Markus... (DM still rules)

Ska tebax till shang ri la idag med (mitt eget altså) Det är ju alltid kul! Hoppas bara Mr Sol kan hålla sig på rätt väg, det är ju trots allt mitt liv han har i sina händer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är kryptisk bror, jag förstår i stort sett inga av dina inlägg. vad är shang ri la?

Loke är en aritst, jag ska skicka till dig någon dag så du får höra.

2009-02-07 @ 20:56:06
URL: http://skallepar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0