Wise study of...

Först märks ingenting. Allt det gråa och trista finns där. Vad ska det här vara bra för? Nothing more nothing less! Det går 5 minuter, det går 10 minuter och det går 15 minuter. Sen käns det plötsligt, först bara en lätt beröring i sinnet. Som en enda liten svettdroppe som sakta rinner nerför ryggraden. Sen BANG! Världen vrider och skruvarsig framför ögonen och allt blir flytande. Ett flytande kaos av färger och ljud. En kraft jag aldrig tidigare upplevt, och så värkligt! Kan man stanna hos dej för alltd? Om känslan försvinner, försvinner allt med den... Ett plötsligt uppvaknande, två havsblåa ögon, så djupa att man kan drunkna! En lätt beröring av handen! Sen rör världen på sig igen och allt annat förlorar verklig betydelse. Så vackert men endå hemskt, för inget är ju verkigt. Bara en del av min värld. Min egna värld där bara jag har rätt att vara! Ta min hand så ska jag visa dej den...

Kommentarer
Postat av: Emma

har du knarkat? jag fattar ingenting, du är konstig.

2009-02-08 @ 01:27:04
URL: http://skallepar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0