Ett nytt sätt att se på det!

En helg av fest... Jaa fest blev det minsan i dagarna tre! Kul att träffa alla, Speciellt syster och den beryktade Karin! Jag kommer upp och våldgästar er snart, och då ska det dansas tills fötterna blöder... GREG GOYLE PÅ DEMENTED!!!! kommer bli bra drag när kluster kör igång kan jag lova!
Jag kan även efter fredagen lägga ennu en titel i men resumé... Vinnare i BKG classic cocktail contest... (Men mia, du får en ny chans att spöa mig igen om några veckor!)
Sjukt kul att få med Joel på restaurangen i sommar... Ett sånt livsfarligt team vi kommer bli på Stegeborg iår!
I morgon är det städning som gäller! slänga alla tomglas och så vidare, får väl se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Anonym

borgen kommer aldrig bli mera välorganiserad än när jag blir borgansvarig!

2009-03-17 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0