Home sweet home

Hemma igen! Det var en resa jag sent kommer att glömma. Kroppen känns som om den blivit offer för ett godståg. Hjärnan är mosigare än på länge... men shiiit vad kul jag har haft! tors- pre party delyX (electro fest @ myplace) fred- Västerås caps och 20 års fest med systeryster lörd- DEMENTED!!! (här svek syster) But you rocket my world in the sauna! Söndag- Gammal är bäst... Nyköping fick finbesök och Carl vet var flaskan ska stå! (och att festen inte slutar förens flaskan är tom) jag var motsatsen till tom bör tilläggas!




Om du tar små, små steg så ska jag släppa in dej i min förvirrade värld. Den är vacker och skör men kan få mej att le så därför älskar jag den... men "skruvad" kommer få en ny innebörd för dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0