Jag vet...

Jag borde säkert ha kommit över det här nu! Men efter att ha hittat "låten" på spotift så går det helt enkelt inte... Pinky is in my mind to stay!!! Men hur tänkte dom egentligen? -Ahh, Jag har värsta grymma ideén!! -Vad??? Tell, tell, tell!!! -Vi gör en film om Elefanter! -Men vi hade ju med elefanteri djungelboken! -Flygande elefanter!!!! -OOhhh, groovy... Naajs! Rosa elefanter?? -Nej, det måste vara realistiskt! Men vi kanske kan ha en scen med rosa elefanter. -Yeeh! Jag kan se den framför mig. -Swuiit... jag med! -Vi kommer att bli geniförklarade för det här!!! (Denna dialog bygger inte på någon form av sanning! Jag säger inte heller att Walt Disnay och hans medarbetare rökte saker dom inte borde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0