Motsatta till mitt i mellan?

Funderar på vad jag ska göra imorgon??? Den beryktade Perty fyller 16, eller var det 26? Hard to say... hur som helst så ska han och hans dam gå på lokal och äta mysig måltid... och det unnar jag dom, för jag är ju alltid hemma hos dom annars, jag är ju iof en av världens trevligaste, men alla vill väl vara ensamma ibland! hmm... hmm... får se vad det blir! Helgen är ju med lite av ett vacum, Då åker dom till Vetlanda för att introducera damen för familj... he hehee... Men jag ska nog lyckas styra upp något då med... man kan ju alltid fly verkligheten till Alagësia...

Försökte komma på något smart sätt att se in i framtiden... Mina tarotkort verkar ju inte ha "det rätta" i sig, eller är det kanske jag som inte har det??? Att kasta runor verkar ju inte heller vara det rätta knepet... antar att man får fortsätta testa... eller kanske bara ge upp och snällt följa med strömmen och se var den tar mig...

        
¤- --((:P:L:U:R:))-- -¤

Kommentarer
Postat av: Mia Glantz

Jag spår i tarot.. Det är inte korten det är fel på det är dig! Mahahaa!!



2009-03-18 @ 16:13:37
URL: http://miaglantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0