rostig spik!

sanna ord kan också vara lögner, lögner kan va sannare än något annat! Jag och min lilla dator har komunikationsproblem! Och inget jag säger eller gör tycks spela någon roll för den. Den väljer helt enkelt att ignorera mig, ofta när jag behöver den som mest... men så är det kanske det ska vara? Jag har återtagit mina älskade knivar idag, har saknat dom som en mamma saknar sitt förlorade barn, men nu är dom hos mej igen... ska ha dom brevid mej inatt när jag sover!(FREAK) Håller på att planera någon form av spektakulär middag, den ska slå omvärlden med förundran... eller det är målet iaf, SIKTA MOT STJÄRNORNA... Se upp i västerås i helgen... THE MOOONZ is comming!

Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Vill du tjäna pengar på din blogg? :)

2009-03-24 @ 00:38:56
URL: http://bloggpengar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! Kul kommentar "bloggpengar", Vem fan betalar för jonas skeva tankar

2009-03-24 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0