skadeglädje, den enda sanna glädjen..

Känner mig sjukt glad... Kan inte sätta fingret på varför, gillar min nya mixer väldigt mycket... Så kul att mixa, även att det säkert låter förjävligt... men det gör inget när det är kul! Psytrance, Goa, Techno, Ambint, Chill, Full on, Synt... You name it I play it! Snart tar jag världen med storm!
Även vansinnigt nöjd med hur det går med Stegeborgsplaneringen... Meny (X) Personal (X) Drinklist (X) Städschema (X) Vinlist (  ) Egenkontroll (  ) Och man är ju inte lite taggad!!!!

((((fEEltHeviBE))))


Imon blir det Lokemix Deluxe!

Att jag älskar dina ögon och jag älskar din röst.
 Jag älskar dina nästan obefintliga bröst.
 Jag älskar när du vaknar och är tjurig och yr.
 I T-shirt och trosor och knullrufsfrisyr.
 Och dina barnsliga stölder av min uppmärksamhet,
 din självdestruktiva generositet, ditt kriminella,
 livsfarliga sätt att köra bil

 och jag älskar din ”Ung och singel tjej i storstan”-stil.
 Att du slänger dig med talesätt och kända citat.
 Att Cola-light och popcorn är din favvo dryck och mat
 och att du svarar på nåt annat när jag frågar hur du mår.
 Jag älskar att du skrattar när du går.

Kommentarer
Postat av: Emma

Storebror låter lite kär?

2009-03-19 @ 01:28:46
URL: http://skallepar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0