Take what you can and give nothing back

Tricket med att kunna flyga är att kasta sig handlöst mot marken, men misslyckas! Kan då även ett misslyckande vara en framgång?

Ska man göra allt man borde? Eller är det just dom sakerna man inte borde göra? Om man väljer att inte göra något man borde göra, gör man då inte precis det? Fast det kanske man inte vet förens i efterhand! Tur att jag alltid har ett facit så att jag vet villka beslut jag ska undvika att fatta. Synd bara att facit inte alltid stämmer med verkligheten. Är det då logiken man ska förlita sig på eller slumpen? Jag är helt övertygad om att det är båda, Det gäller bara veta hur stor del slump och hur stor del ligik man ska andvända sig av för att nå önskat resultat! Men är det då resultatet som är det viktiga eller är det vägen dit?

SPIN AND FLIP YOUR MIND BEFORE YOU DECIDE SOMETHING IMPORTENT, BECAUSE EVERYTHING HAS TWO SIDES.

Kommentarer
Postat av: Mia Glantz

Eller så låter man bli att tänka så mycket och tar närmaste relaxitaxi till landet med chill....

2009-03-07 @ 00:34:39
URL: http://miaglantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0