Har börjat med det jag är bra på nu...

Ja det var ju ett tag sen jag skrev några rader till migsjälv om migsjälv!... Men jobbet har satt igång och det är kul att göra något man är bra på igen! 270h har jag skrapat ihop i maj än så länge! Då är det ju ganska förståligt att det inte blir något skrivande! Men kom gärna och ät lite mat hos mej, besök är alltid välkommet! Annars så blir det dansa av på ACID-FOREST 13/6... ledighet är inplanerad!!! dansa till fötterna blöder är målet, allt annat blir en bonus!

Kommentarer
Postat av: ida

Sedär ja, lite uppdatering gillas nu när jag hittat till din lilla gömma! Keep going! ;)

2009-05-24 @ 16:21:20
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0